loading...
YourAds Here YourAds Here

محتواهای ناب

بازدید : 734
يکشنبه 12 تير 1401 زمان : 18:32

روش­های تکراری بازاریابی را دور بریزید:

برای بازاریابی موفق باید به تغییرات آگاه باشید، آن­ها را پیش­بینی و با مشکلات به صورت واکنشی فعالانه عمل کنید تا بتوانید بر آن­ها قائق آیید. این تفکر که با تکرار کردن یک ایده، به نتیجه مطلوب می­رسید اصلا صحیح نیست. مخاطبین و رقبا، در تجارت باهوش و فرصت­طلب هستند و به دنبال نقطه ضعفی از شما هستند که شما را کنار بزنند. سعی کنید در هر سال یک فعالیت جدید و خلاقانه به کسب­وکار خود اضافه کنید و با سرمایه­گذاری بر روی آن کسب­وکار خود را گسترش دهید.

ایده جدید از خود بروز دهید:

کپی کردن ایده دیگران نه تنها شما را به جایی نخواهد رساند بلکه برای شما مشکلات قانونی نیز درست می­کند. کپی کردن پیگرد قانونی دارد و می­تواند شما را به یک دعوای حقوقی خواهد بکشاند. حتی استفاده از تصاویر لگوی دیگران می­تواند به کسب­وکار شما لطمه وارد کند. برای نمونه اگر لگوی دیگران را کپی کنید، باعث می­شود مخاطب شما را به رسمیت نشناسد و هنوز با کمپانی اصلی ارتباط داشته باشد. استفاده از ایده­های اصیل که زاییده فکر شماست باعث می­شود مخاطبین جدید به سمت شما کشیده شوند. شما باید با دانستن تفاوت­های خود بدانید که منحصر به فرد هستید و روی نقاط تمایز کسب­وکارتان با دیگران تمرکز کنید و با تقویت آن­ها خود را از رقبا جدا کنید.

حرص و طمع را از خود دور کنید:

بازاریابی بر دو اساس نوشته شده است، آگاهی از برند و افزایش فروش. باید حرص و طمع را از خود دور کنید و در شروع کسب­وکارتان به دنبال هزینه­های اضافی و ولخرجی نباشید. بعد از تحقیق یک استراتژی جدید در کارتان ایجاد کنید و بر روی آن بمانید. سعی کنید دستورالعمل­هایی که در ابتدای راه برای خود مشخص کرده­اید را دنبال کنید و از شبکه­های اجتماعی هم برای گسترش کار خود بهره ببرید.

شراکت با تعدادی از شرکت­ها:

روش­هایی مانند تبلیغات از طریق وبلاگ­نویسی مهمان، میتواند به گسترش کسب­وکار شما کمک کند. با این روش برند شما شناخته می­شود و ممکن است با فرصت هایی غیرقابل پیش­بینی مواجه شوید. برای تبلیغ کردن در وبسایت­ها، شما باید شرایط را بسنجید و اطلاع داشته باشید که آیا کالای شما با فضای مخاطب وب­سایت یکسان است و آیا این تبلیغ به سوددهی شما کمک خواهد کرد؟ با دانستن جواب این سوالات و تحقیقات جامع،می­توانید تصمیم به همکاری بگیرید.

مخاطبین خود را دسته بندی کنید:

در تبلیغات آنلاین و غیرآنلاین مخاطبین خود را با دقت دسته بندی کنید. خبرنامه­ها و تبلیغات را از طریق اسپم به همه مشتریان خود ارسال نکنید. برای خود لیست اولویت­بندی خوانندگان اختصاص دهید و با این کار حرفه­ای عمل کنید. با ارسال تبلیغات رایگان و بدون محدودیت به همه مشترکین خود ممکن است تعدادی از مشتریان ارزشمند خود را از دست بدهید. بنابراین مخاطبین حرفه­ای انتخاب کنید و برای این کار زمان صرف کنید.

به نظرات مشتریان اهمیت دهید:

برای شروع یک کسب­وکار جدید، شما بسیار درگیر مراحل ساخت و تولید هستند و باید ساعت ها وقت صرف کنید تا نتایج مطلوبی نصییتان شود. شما به شدت درگیر جزییات خواهید شد و اشکال کار در اینجاست که نمی توانید مراحل را با دید کل­به­جز و نگاهی کلی بنگرید. از آنجا که مشتریان بالقوه هستند که محصولات را خریداری میکنند، پس در واقع آنان هستند که در یک نگاه کلی، محصول را می­پسندند . آنها در شرایط استانداری مثل نور زیاد محصول را می بینند و به جزییات آن توجه می­کنند. بنابراین لازم است به انتقادات و پیشنهادات مخاطبین گوش دهید و میل و نظر آن­ها را با محصول مطابقت دهید.

بودجه برای کسب­ و کار خود ذخیره کنید:

دستیابی به نتایج مطلوب و عالی به ماندگاری بودجه شما بستگی دارد. باید بودجه مالی خود را دسته بندی کنید و ذخیره داشته باشید. با نبودن بودجه در کسب­وکار احتمال شکست آن قطعی ست. سعی کنید به آرامی رشد کنید و همه هزینه خود را صرف یک سرمایه ­گذاری بزرگ نکنید. با دسته ­بندی سرمایه آینده کسب­ و کارتان را ضمانت کنید.

سایت طراحی اپلیکیشن در کرج
بازدید : 495
شنبه 11 تير 1401 زمان : 21:47

بسیاری از افراد برای رشد کسب و کار خود به نوشتن محتوا و بازاریابی محتوا روی آورده اند زیرا نوشتن محتوا فرصتی است که می توانید از آن برای اثبات خود به مشتریان بالقوه استفاده کنید. این محتوا می تواند شامل وبلاگ نویسی، ویدئو، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی یا وبینار و انواع دیگر محتوا باشد.

ایجاد محتوای مفید اصلی ترین ابزار بهینه سازی موتور جستجو است. بدون محتوا چیزی برای جستجو در صفحات وب برای اشتراک گذاری وجود ندارد. ماهیت بازاریابی ورودی در سایت، تولید محتوای جذاب است.

در تولید محتوا به روز باشید

در مورد هر موضوعی که قصد دارید محتوا بنویسید، به روز باشید و بسیار آگاه باشید. فرض کنید شروع به نوشتن مطالبی در مورد خودرو کرده اید. هر چه بیشتر در مورد انواع خودروها و اخبار این حوزه بدانید، ایده های جالب تری به ذهن شما خطور می کند.

هرچه بیشتر درباره یک موضوع بدانید، ایده های ناب تری برای نوشتن محتوا به دست می آورید.

این بدان معناست که نه تنها باید محتوایی ایجاد کنید که مردم دوست داشته باشند، بلکه باید مطالب دیگران را نیز بخوانید و بدانید چه موضوعاتی در زمینه کاری شما مرتبط است. بهترین نویسندگان محتوا کنجکاو هستند و به دنبال موضوعاتی هستند که برای مخاطب هدفشان مهم و مفید باشد.

مخاطب خود را بشناسید

خود را به جای خوانندگان قرار دهید. این بهترین راه برای کشف موضوعاتی است که می تواند برای خوانندگان جالب باشد. بر اساس حدس و گمان خود محتوا تولید نکنید. برای نوشتن محتوا برنامه داشته باشید و روی موضوعات و کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند تمرکز کنید. تصور کنید اگر جای خوانندگان بودید چه کلمات کلیدی را جستجو می کردید.

هدف از این کار تولید محتوای کمتر اما هدفمند به جای تولید انبوه محتوایی است که ممکن است دیده نشود. به این ترتیب با صرف زمان و هزینه کمتر به نتایج بهتری دست خواهید یافت.

بنویس و دوباره بنویس

گوگل توجه زیادی به سایت هایی دارد که به سرعت به روز می شوند. هرچه محتوای بیشتر و بهتری تولید کنید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد. طبق گزارش HubSpot، سایت هایی که با 16 پست جدید در ماه به روز می شوند، تقریباً 3.5 برابر بیشتر از سایت هایی که 0-4 پست در ماه منتشر می کنند، ترافیک بیشتری جذب می کنند.

این کاری نیست که فقط زمانی انجام دهید که «زمان داشته باشید»، نوشتن محتوا نیازمند تعهد است. یک نویسنده محتوای موفق اهمیت تمرین عضلات نوشتن خود را درک می کند. این بدان معنا نیست که شما باید روزانه یک مقاله جالب حداقل 1500 کلمه ای از ابتدا بنویسید، بلکه باید از یک جایی شروع کنید.

برای برقراری ارتباط محتوا ایجاد کنید

نوشتن محتوا فقط پر کردن یک تقویم محتوا یا تکمیل تکالیف نیست. محتوا نویسی برای نوشتن مقاله و قرار دادن آن در سایت نیست، بلکه ایجاد ارتباط است. شما باید بتوانید محتوایی بنویسید که به روشی ساده به خوانندگان شما اطلاعات مورد نظرشان را بدهد.

آنها زمان خود را به شما می دهند و از شما انتظار دارند که چیزی ارزشمند به آنها بدهید. اگر به نوشتن محتوا به عنوان یک ابزار بازاریابی خوب نگاه کنید، به خوبی از آن برای جذب افراد بیشتر استفاده خواهید کرد.

از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید

محتوا نویسی یک هنر و علم است. شما باید بدانید چه محتوایی بنویسید و چگونه آن را برای خوانندگان جذاب کنید. علاوه بر این، شما باید محتوای خود را بر اساس اصول سئو تولید کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بخش مهمی از هر استراتژی محتوایی است. بهترین توصیه این است که «مانند یک خواننده فکر کنید».

این کلید جذب بازدیدکنندگان، تبدیل آنها به سرنخ و در نهایت مشتری است. اگر در مورد چیزهایی که مخاطبان شما واقعاً می خواهند و به طور جدی به دنبال آن هستند، نمی نویسید، تولید محتوا بی معنی است. یافتن کلمه کلیدی مناسب با تحقیق دقیق و درک شخصیت مخاطب آغاز می شود.

مشکلات آنها چیست؟ علایق آنها چیست؟ آنها برای یافتن اطلاعات به کجا مراجعه می کنند؟ چه چیزی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند؟

محتوای خود را جذاب کنید

هیچ کس دوست ندارد در یک سایت فرود بیاید و با انبوهی از کلمات روبرو شود. یکی از نشانه های محتوای با کیفیت برای خوانندگان و موتورهای جستجو، خوانایی محتوا است. در محتوا نویسی به ظاهر محتوا توجه کنید. پاراگراف ها را به بیش از دو تا سه خط تقسیم کنید. قسمت هایی را که مهم هستند و نیاز به تاکید دارند پررنگ کنید.

بسته به طول محتوا از تعداد مناسب عکس استفاده کنید. مطالب را بدون غلط املایی و دستوری در سایت قرار دهید. شاید محتوای شما به خودی خود مفید باشد، اما رعایت نکردن این نکات ساده باعث نادیده گرفته شدن محتوای شما می شود.

محتوای همیشه سبز راهی برای بهبود سئو است

محتوای همیشه سبز محتوایی است که ارزش خود را در طول زمان حفظ می کند و همیشه مفید است. به عنوان مثال، نکاتی در مورد نحوه تعویض لاستیک خودرو یا حفظ سلامت پوست نمونه هایی از محتوای همیشه سبز هستند. موتورهای جستجو به مرور زمان بازدید شما را از این محتوا افزایش می دهند.

ممکن است همیشه امکان ایجاد محتوای همیشه سبز با توجه به موضوع سایت وجود نداشته باشد. با این حال، اگر نیمی از محتوای خود را به محتوای همیشه سبز اختصاص دهید، در مسیر درستی در سئو هستید.

عناوین جذاب راهی برای افزایش بازدید سایت هستند

عنوان خوب به چه معناست؟ عنوانی که نرخ کلیک را افزایش می دهد. جدا از اینکه به راحتی قابل یادآوری هستند، عناوین خوب نیز بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند. با عنوانی جذاب راهی برای کنجکاوی خوانندگان پیدا کنید و بخواهید بیشتر بدانند. عنوان پست تعیین می کند که آیا شما ترافیک خوبی جذب خواهید کرد یا خیر.

البته عناوین جذاب فقط برای محتوای سایت نیستند و عناوین شبکه های اجتماعی و تبلیغات نیز باید به همان اندازه جذاب باشند.

به حجم خود محتوا توجه کنید. عنوان باید کنجکاوی خواننده را برانگیزد و حاوی کلمه کلیدی باشد.

KPI (شاخص عملکرد کلیدی) را در نظر بگیرید.

اینترنت دنیای بزرگی است. در واقع، این بسیار بزرگتر از این است که محتوای شما توسط مخاطبان شما به تنهایی کشف شود. فقط به این دلیل که محتوای خود را منتشر کرده اید به این معنی نیست که ترافیک خوبی خواهید داشت. برای جلب توجه، ابتدا باید روی یک شاخص عملکرد کلیدی (KPI) تمرکز کنید و محتوای خود را برای آن بهینه کنید.

KPI معیار خاصی است که شما آن را برای اندازه گیری انتخاب می کنید تا ببینید محتوای شما بر اساس معیارهای مشخص شده چگونه عمل کرده است. KPIها شامل موارد زیر است:

ترافیک رسانه های اجتماعی: تعداد بازدیدکنندگانی که از یک پست رسانه اجتماعی به محتوای شما می آیند.

ترافیک مستقیم: تعداد بازدیدکنندگانی که مستقیماً با وارد کردن آدرس سایت وارد سایت می شوند.

ترافیک ارگانیک: تعداد بازدیدکنندگانی که از پیوندی در نتایج موتورهای جستجو به سایت می رسند.

ثبت نام: تعداد افرادی که اطلاعات تماس خود (ایمیل یا شماره تلفن) را در ازای اطلاعاتی که به آنها ارائه کرده اید به شما می دهند.

راه حل ارائه دهید

هنگامی که به‌تازگی به‌عنوان یک نویسنده محتوا شروع به کار می‌کنید، ممکن است از قبل بدانید که بازار به دنبال چه چیزی است. نوشتن مطالب در مورد موضوعی که در آن اطلاعات خوبی دارید پیشرفت کاری شما را چند برابر می کند.

آیا می خواهید مخاطبان شما را دوست داشته باشند؟

فقط بگویید، بلکه توضیح دهید که چرا این اطلاعات مهم است و چگونه می تواند به آنها کمک کند. در واقع راه حل های عملی را به آنها نشان دهید. بازدیدکنندگان فقط برای خواندن مطالب شما به سایت شما نیامده اند، بلکه برای رفع نیاز خاصی به سایت شما مراجعه کرده اند.

بازتولید محتوا

اکثر نویسندگان محتوا فرصتی را که یک محتوا در اختیارشان قرار می دهد درک نمی کنند. همانطور که نیل پاتل در مبحث بازاریابی محتوا توضیح داد:

یکی از رازهای تولید مداوم محتوا این است که ایده های خود را بازیافت کنید. به عنوان مثال، می توانید یک وبینار را به نمایش اسلاید، اینفوگرافیک، مجموعه ای از پست های وبلاگ یا پست های کوتاه رسانه های اجتماعی تبدیل کنید. فقط مطمئن شوید که محتوای بازتولید شده به خودی خود مفید است، ارزش اضافه می کند و فقط کپی برداری از محتوای اصلی نیست. در حالی که وبلاگ نویسی برای موفقیت در سئو ضروری است، از انواع دیگر محتوا غافل نشوید.

نتیجه

برای موفقیت در بازاریابی محتوا، مهم نیست که در چه زمینه ای محتوا می نویسید، مهم این است که با ذهنیت درست وارد تولید محتوا شوید. با پیروی از این توصیه ها می توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری خود در بازاریابی محتوا هدر نمی رود.

چطور هزینه های قالیشویی در سال 1401 را کم کنیم؟

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 5664
  • کدهای اختصاصی